Inte mycket som har hänt, men ändå något!

Som sagt, det har inte hänt något speciellt de här 3 dagarna dagarna, förutom att jag alldeles nyss skickade iväg ett mail med alla flygtider till familjen Bustillos så att de vet vilka tider som gäller (kanske en fördel, hehe).

Annars kan jag väl bara säga att jag börjar bli lite orolig över det här med den där vulkanen på Island (jökhöllegull eller vad den hette?). Tänk om det den fortsätter att "spy ut" aska i flera månader... Jaja, jag är optimistisk och tänker såhär: Kan inte jag flyga till Yvette i sommar, har jag typ 60 fler sommrar på mig att åka. Samtidigt vill jag inte ens tänka på att det skulle kunna bli så att planet blir inställt!...

Btw, 60 dagar kvar idag! :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0