Lättnad!

Gosh!
Jag blev sjukt nervös när jag märkte att jag bara hade 1 timme och 25 minuters väntetid mellan flyget från Memphis till Amsterdam, och att jag kommer behöva checka ut och in mitt bagage under den korta tiden också!

Jag mailade då travelstore igen kl 14.30 idag, och 15.00 hade jag fått svar (snabbare kundtjänst på en lördag får man leta efter). Då fick jag det glädjande beskedet att jag inte alls ska checka ut och in mitt bagage på Memphis-Amsterdam-flighten, utan det sker "automatiskt".
Alltså behöver jag bara göra det på flyget från Memphis till Lubbock, då jag har 2 timmar och 5 minuters väntetid, JAG ÄR SJUKT LÄTTAD!

Hej så länge// Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0