Presenter inköpta!

Igår var jag och Ellinor inne i Nyköping efter skolan och köpte lite smått och gott till min resa.


Det jag köpte (och VAR jag köpte det):

1. Reseadapter (Clas Ohlson)

2. Stort Kosta-Boda fat (Hellmanska gården)

3. The year in Sweden (Bokia)

4. Amerikansk-Svensk fickordbok (Bokia)

5. Nya hörlurar till mobilen (Clas Ohlson)


Nu har jag iallafall några av de saker jag behöver. Chokladen, sillen, surströmmingen mm, köper jag inte förrän typ dagen innan avfärd. Färskt ska det vara! T-shirtar eller mössor med "SWEDEN" på, köper jag någon dag när jag känner för det. Kanske nästa vecka, eller kankse imorgon när vi åker till huvudstaden.

Jag kan ju tillägga att köpet av hörlurar var helt i onödan. Det visade sig att det inte var fel på mina gamla hörlurar utan på uttaget på mobilen, men nu har jag på något konstigt sätt fixat uttaget, så nu har jag 3 par hörlurar som jag kan ha med mig på resan om jag vill... Sounds great. Och så ÄLSKAR jag min nya ordbok. Den är liten som typ ett bankkort men tjock som en vanlig ordbok, den ser mobbad ut, och jag gillar't!


Nu svider det i mina ögon så nu ska jag sluta skriva, vi ses, tror jag?


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0