1 vecka kvar!

Nu är det bara 1 vecka kvar! Eller ska man säga 8 dagar?

Det är åtta dagar kvar till den 16:onde Juni, men jag åker ju här hemifrån tidigt på morgonen, och då kan jag ju inte räkna den 16:onde som en "vänt-dag"?? Eller?
Ja ja, jag säger i alla fall att det är en vecka kvar.


I alla fall så har tiden gått väldigt snabbt tycker jag (inte för att det gör mig någonting).
Det har inte hänt så speciellt mycket som är värt att skriva om ännu. Själva resan börjar ju inte förrän den 16:onde, och det är ju som sagt 1 vecka kvar. Hittills har jag inte varit alltför nervös, bara nån enstaka gång har jag föreställt mig hur jag står där på flygplatsen i Memphis och har missat flighten till Lubbock, haha! Det får vi hoppas inte händer!

För ca 2 veckor sedan fick jag det här mailet från Travelstore:
HEJ! DETTA ÄR DIN ETICKET
PRINTA UT OCH TA MED PÅ RESAN

VIKTIGT MEDDELANDE FRÅN TRAVELSTORE!
FLYGBOLAGET HAR ÄNDRAT DINA FLYGTIDER/FLYGNUMMER
MVH TRAVELSTORE


Gissa om jag fick panik? Typ, ja!
Jag försökte få tag på Linda på Travelstores kundtjänst
(hon har hjälpt mig med 2 andra frågor angående byte av flyg
och hur mycket bagage man får ha).
För jag kunde verkligen inte hitta vad det var för flyg som hade bytt flygtider.
Eftersom att det tog lång tid innan jag fick mail ringde jag istället.
Jag sa mitt namn och telefonnummer,
och så några timmar senare ringde Linda upp mig!
Hon sa att det var flighten mellan Memphis och Lubbock
(på ditresan) som hade blivit ändrat... Med FEM minuter haha!
Så det blev ju inte någon drastisk ändring precis, vilket var skönt att höra!

Jag ska börja packa om några dagar, med hjälp av min 3:e hand, nämligen min moder!
Utan henne lär jag komma fram med en tandborste typ...

På min att-göra-lista den här veckan:

1. Köpa de sista presenterna
2. Packa
3. Växla pengar
4. Skriva elevrådsordförande-tal till skolavslutningen
5. Sova
6. Äta

Jag har nog glömt hälften av vad jag ska göra, men som sagt,
min moders närvaro krävs för att jag skall minnas saker och hon är inte närvarande för tillfället...

Nu ska jag inte göra någonting, jag började igår men blev aldrig färdig!
Hej då!

PS: Jag stör mig sjukt mycket på att textstilen har ändrats efter att jag klistrade in mailet från Travelstore,
och inte kan jag ändra det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0