Framme!

Nu är jag äntligen framme!

Jag sitter här i Yvettes säng, och jag tänkte att jag kunde uppdatera lite medans Yvette duschar och de andra är och handlar!

Jag kom fram igår efter en låååång resa... Det var lite spänt när jag landade i Lubbock och visste att jag skulle träffa Yvette och hennes familj om ca 10 minuter. Och så där, vid stället man hämtar sina väskor stod dom. Yvette och Yvettes mamma. Jag fick en stor kram och sen kom resten av familjen!

Vi gick till bilen (som är enorm, haha) och vi åkte "hemmåt". I bilen fick jag en massa frågor om Sverige, min familj, skolan mm.

När vi kom fram visade de mig runt i huset, och mitt rum (egentligen Yvettes lillebrors rum, men jag lånar det).
Jag, Yvette och Ramiro (hennes äldsta lillebror) satt uppe ett tag och pratade om allt möjligt.
Sen var det dags att sova. Jag sover i en jätteskön sång så jag somnade direkt och var helt utsövd när jag vaknade imorse!

Idag har vi handlat mat (här behöver man inte packa in sin mat själv, varken i kassarna eller i bilen, det gör personalen), tagit en promenad, ätit på mc donalds och så har jag och Yvette åkt runt lite i staden för att visa mig runt.

Jag fick också veta igår att vi ska till Kalifornien i 2 veckor! Mer om det senare, för nu ska jag duscha!


Bilder kommer senare ;)


Hej då!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

aaah, det låter asballt ju! :D hoppas att du kommer ha det så här bra alla tre veckorna :D hihi.



odu.. borde du inte skaffa en ny kategori? lite fel att publicera inlägg du skriver nu under "innan avfärd" xD

2010-06-18 @ 00:14:39
Postat av: Anette

Låter jättekul, berätta mera om landet, där allt är jäääättestort;)

2010-06-18 @ 09:33:34
Postat av: Ellinor

va kul!

2010-06-18 @ 11:04:08
URL: http://norellii.blogg.se/
Postat av: Siri

Ohh, gud så kul ;) Hoppas att min Ipod kom till nytta.

Jag ska hälsa från mamma att hon tycker du är en super kille och Du ska ha det så bra :)



Ha det så himla bra och om du ser Herr Springsteen av någon slump... Krama honom från mig ;)



Kram kram

2010-06-18 @ 12:31:42
URL: http://misswink.blogg.se/
Postat av: Lena Z

Vad skönt o höra att du är framme! Duktig du är.

På 70-talet packade jag kassar på konsum.

Ha det bra!

2010-06-19 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0