Nu är det inte många dagar kvar...

Jag har bestämt mig för att börja packa imorgon. Det är bra att börja i god tid! Så att jag inte glömmer någonting menar jag. Inte för att jag brukar göra det, men ändå... host*...
Jag gillar att packa. Tror jag iallafall... När jag har åkt utomlands innan har det alltid varit mamma som bestämt vad som ska tas med och inte tas med. Alltså vet jag inte om jag gillar att packa, så man skulle kunna säga att jag nyss ljög. Fy där!

Mamma var ute på Skavsta igår och växlade SEK till USD. Det var mycket snällt, tack för det du kära moder.
Senare på dagen var jag nere på "stan" och tog ut lite Euro också som jag ska använda på Amsterdams flygplats, om jag nu skulle behöva någonting där.

Idag var jag och Ellinor i Nyköping och åt mat och handlade. Jag köpte:

2 par skor
1 T-shirt
Midsommartallrikar, servetter, flaggor, ballonger, girlanger mm mm mm.....

Och sen åt vi ju på Choy's garden också, tre små rätter, mums!

Jag skulle bara vilja tacka alla nior och lärare på Breviksskolan för en jättetrevlig kväll igår!
Mycket god mat, trevliga människor, underhållning i världsklass (ja jag syftar på de små "teatrarna"), och så var det ju ett extra plus att vi faktiskt var i en gammal laaada, som tidigare varit full av med massa griiiiisar och koooossor. Det hade man ju aaaaldrig kunna aaana! haha, skön dialekt hon hade den dära servitriiisen!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Christine Larsson

Trevlig Resa Calle!

Take care over there!!!

Kram Christine

2010-06-15 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0