Packningslista!

Okej, innan vi börjar vill jag bara nämna att jag har packat för 1 vecka då de har tvättmaskin! Sen vill jag också nämna att alla saker i listan som har en * efter sig ska vara i handbagaget!

 

Hoppas ni förstår ;) Kommentera om jag glömt någonting...

 

 

1. Pass*

2. E-ticket*

3. Plånbok* (pengar, bankkort, legitimation mm)

4. Några viktiga info-papper mm*

5. Ordboken*

6. Ipod* (Tack för att jag får låna Siri!)

7. Laptop + Laddare + Väska*

8. Mobilen + Laddare + USB*

9. Systemkameran + Laddare + Minneskort + USB + Väska

10. Digitalkameran + Laddare + Minneskort + USB + Väska*

11. Reseadapter*

12. Kalsonger (7 par)

13. Strumpor (7 par)

14. Jeans (1 par)

15. Mjukisar (1 par)

16. T-shirts (4 st)

17. Tröjor (2 st)

18. Bälte

19. Skjorta (2 st)

20. Shorts (3 par)

21. Tandborste*

22. Tandkräm*

23. Tungskrapa

24. Tandpetare

25. Tandtråd

26. Huvudvärkstabletter*

27. Solskyddsfaktor

28. After-Sun

29. Deodorant*

30. Parfym* (Ska nog köpa det i taxfree)

31. Bok*

32. Öronproppar*

33. Desinfektionsmedel för händerna* (Ja, jag har basillskräck...)

34. Presenterna

 

 

Jag vill bara nämna att det här med E-ticket låter sjukt smidigt. Upp till bevis på Onsdag om det är lika smidigt som det låter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0