Thunder storm!

Hej hej hej!


Idag har det inte hänt så mycket, en slappardag helt enkelt.

Vi var iväg till banken för att se om det gick att ta ut pengar på mitt kort (Jag har inte VISA-kort).
Som tur var gjorde det det, så nu behöver vi inte krångla med en massa annat, utan mamma kan bara föra över pengar till mitt kort via internetbanken, så kan jag ta ut dom här! Smiiiidigt! :P

Imorse när jag vaknade gick jag in i Yvettes rum och sa godmorgon, och då, på ena fönsterbrädan, såg jag en STOR spindel!!!
Den var inte bara stor utan giftig också, så Yvette gick iväg till köket för att hämta någonting att döda den med.
Jag tog ett kort på äcklet som jag ska lägga upp på facebook senare...

Jag har glömt att skriva att vi hade ett stort oväder här dagen efter att jag kom hit. Inte på dagen dock, utan på natten. I Sverige ser man ju typ 1 blixt per minut. Här var det lixom 3 st per sekund!!
Jag har filmat det så det skall också upp på facebook senare ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, hej då!

;)


Kommentarer
Postat av: katarina

Hallå där Calle!!!

Det låter som du har det bra, over there ;-)

Det går toppen med Saga...villken urgullighund du har och så enkel, hon skäller ju knappt.

Ha det nu fantastiskt bra o njut

Kram Katarina

2010-06-22 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0